September 2023.pdf
Adobe Acrobat document 1.1 MB

Na een seizoen hard werken is het tijd om even rust te pakken.

Wij wensen alle leden, ouders maar ook de trainers en het bestuur een hele fijne en welverdiende vakantie, en we zien ons weer op maandag 28 augustus..

In verband met de meivakantie zijn er van 24 april t/m 7 mei geen trainingen.

Grote Clubactie 2022

Ook onze vereniging heeft dit jaar weer meegedaan aan de grote Clubactie.

Door de fantastische inzet van al onze leden hebben wij het opgehaalde bedrag van afgelopen jaar overtroffen!

De teams mogen van het geld dat ze hebben opgehaald als team dit seizoen gezellige en leuke dingen gaan doen.

!! Top gedaan, We zijn trots op jullie !!

Alle leden van onze vereniging hebben van onze hoofdsponsor Klaverblad verzekeringen nieuwe wedstrijd tenues en sporttassen gekregen. Wij willen onze sponsor dan ook namens alle leden van harte bedanken !!!

Wie durft er deel te nemen aan een spooktocht ???

Onze leden van HV Brunssum zijn van harte welkom !!!

We mogen weer!

Seizoen 2022-2023

We hopen dat jullie allemaal een hele mooie zomervakantie hebben gehad en dat jullie weer staan te trappelen om te mogen handballen !!!

Vanaf maandag 5 september starten de scholen weer in onze regio. Dat betekent ook dat we vanaf deze datum weer gaan trainen !!

Klik hier voor de nieuwe trainingstijden!

Wij wensen jullie allemaal weer een heel sportief jaar toe!

Bij genoeg interesse willen wij komend seizoen een wandel-handbalgroep gaan trainen. De minimum leeftijd is 50 jaar en ervaring met handbal is niet vereist. Gewoon superleuk bewegen en oud-handballers zijn natuurlijk van harte welkom. Geïnteresseerd??

Stuur een mail naar Ingrid Pol: iggmpol@gmail.com

Hopelijk tot snel!

Voor meer informatie, spelregels enz, bekijk onze facebook pagina.

Grote Clubactie 2021

Ook onze vereniging heeft dit jaar weer meegedaan aan de grote Clubactie !!!

Door de prima inzet van onze leden, hebben wij een mooie opbrengst gescoord.

Top gedaan !!!

Interview met Davy Braun.
Captain respect bij HV Brunssum
Captain Respect.MOV
QuickTime Video formaat 2.9 MB

Yess! Tijdens de zomervakantie mogen we doortrainen!

1-7-2021

Beste leden,

We hebben toestemming van de gemeente om op de woensdagavond door te trainen in de zomervakantie van 28 juli tot en met 1 september.

De jeugd tot en met 16 jaar is welkom van 17.30 tot  19.00 uur en de leden vanaf 17 jaar trainen van 19.00 tot 21.00 uur.

Zaterdag 7 augustus, 21 augustus en 4 september is er speciale keeperstraining van 13.00 tot 15.00 uur.

Dit allemaal is in de hal in Treebeek!

Zien we jullie ook deze zomer?

Laat het je trainer op tijd weten!

Nieuwe richtlijnen/ Coronamaatregelen per 15-10-2020

16-10-2020

Beste leden en ouders

Natuurlijk zijn u de laatste ontwikkelingen omtrent het coronavirus niet ontgaan. Ook wij als vereniging zullen er voor zorgdragen dat de sportomgeving voor leden en trainers zo veilig mogelijk is en zullen de regels van het RIVM zo goed mogelijk opvolgen. Concreet betekent dat de volgende basisregels:

• Alleen trainingen voor jeugdteams tot 18 jaar (niet aan aantal gebonden)
  • Verder hebben alleen spelers, trainers, aangewezen vrijwilligers en bestuursleden toegang tot de locatie, ouders worden geacht hun kinderen tot op de parkeerplaats te brengen en daar ook  op te halen.
  • Gebruik van mondkapjes is voor iedereen verplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder totdat de zaal betreden is.
  • Wedstrijden zijn afgelast
  • De kleedlokalen (en dus douches) zijn en blijven dicht.

Verder geldt natuurlijk nog altijd: BIJ KLACHTEN>>> BLIJF THUIS !!!

Wij begrijpen dat deze maatregelen voor een ieder aanpassingen vergt, maar alleen zo kunnen wij proberen om zo snel mogelijk weer met z'n allen zorgeloos te kunnen sporten.

Indien wij meer informatie ontvangen van het NHV en/of gemeente houden wij u natuurlijk op de hoogte.

Sportieve en vooral gezonde groetjes,

de trainers en het bestuur van Handbalvereniging Brunssum