Hey, Welkom in Brunssum!

Handbalvereniging Brunssum is een gezellige, kleine vereniging die de laatste jaren flink aan het groeien is!

HV Brunssum is op 11 juli 1990 opgericht uit een Fusie tussen de verenigingen
HV Limburgia (opgericht 1 juli 1950) en HV BSV (opgericht op 10 april 1955 onder
de naam RKBSV en op 10 maart 1976 van naam veranderd naar HV BSV).

Een aantal jaren terug bestond HV Brunssum helaas alleen nog maar uit een heren senioren team. Maar na een zeer geslaagde reünie in 2012, bleek dat bij sommige oud-leden het handbalbloed nog altijd door het lichaam stroomde. Een aantal heren en dames konden de verleiding niet weerstaan en hebben toegegeven aan de innerlijke drang om weer eens een balletje te komen gooien.

Een aantal dames hebben zich hierna samengepakt en hebben een team opgericht. Na een seizoen van hard trainen hebben ze zich weer voor het eerst ingeschreven in de Limburgse competitie!

Maar dat was nog niet alles...

Een aantal leden hebben zich de laatste jaren enorm hard ingezet om de handbalsport bij de Brunssumse basisscholen tijdens de gymlessen te introduceren. en met succes.... Want vanaf september 2015 heeft HV Brunssum weer voor het eerst in bijna 10 jaar een eigen jeugdafdeling!!

Het handballen staat weer op de kaart in Brunssum en samen zorgen we ervoor dat HV Brunssum blijft groeien!

HV Brunssum ... Méér dan een vereniging!