VEILIG SPORTKLIMAAT

Een veilig en plezierig handbalklimaat

Een veilig en plezierig handbalklimaat voor iedereen is een belangrijk uitgangspunt van het NHV. Wij als HV Brunssum, delen deze visie en proberen een veilig sportklimaat te creëren voor iedereen binnen onze vereniging.

Dit doen wij o.a. op de volgende manieren:

Aannamebeleid nieuwe trainers/coaches/begeleiders

Aannamebeleid HV Brunssum.pdf
Adobe Acrobat document 137.1 KB

gedragsregels voor trainers/coaches/begeleiders

Gedragsregels trainers: coaches en begel
Adobe Acrobat document 95.7 KB

gedragscode

van wedstrijdofficials

Gedragscode voor wedstrijdofficials HV B
Adobe Acrobat document 119.0 KB

Vertrouwenscontactpersoon  (VCP)

“Onze vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor en zoekt samen naar oplossingen”

Hein Roex, onze vertrouwenscontactpersoon (VCP), biedt leden de mogelijkheid om in vertrouwen te praten over grensoverschrijdend gedrag. Bij onze vertrouwenscontactpersoon kunnen onze leden terecht voor een vertrouwelijk gesprek. Dat kan gaan over pesten, seksuele intimidatie, agressie of discriminatie. De vertrouwenscontactpersoon helpt daarnaast ook het bestuur om intimidatie in de club te voorkomen.