Contributie

De contributietarieven zien er als volgt uit:

Contributie Seizoen 2023-2024

augustus 2023-juli 2024

Per maand

C-D-E-F Jeugd

A en B-Jeugd

€ 15.00

€ 15.00

Om de contributie te incasseren maakt Handbalvereniging Brunssum gebruik van automatische incasso.

Machtigen is gemakkelijk:

• U vergeet nooit te betalen;
  • U bespaart uzelf de rompslomp van het steeds regelen van terugkerende betalingen;
  • U houdt zeggenschap doordat u een afgeschreven bedrag binnen 8 weken terug kunt laten boeken;
  • U kunt een machtiging ook weer eenvoudig intrekken.

Een betaling met een standaard Europese incasso kan plaatsvinden als u daar zelf toestemming voor geeft door het afgeven van een machtiging. De machtiging wordt verstuurd door de penningmeester, nadat het lid zich heeft ingeschreven.

De machtiging dient uitgeprint, ingevuld en ondertekend te worden. De tweede pagina is voor uw eigen administratie. De eerste pagina moet teruggestuurd worden naar de penningmeester. Hoe dit in zijn werk gaat, staat in de begeleidende brief bij de inschrijving van het nieuwe lid.

We zullen de contributie elke maand óp of rond de eerste van de maand incasseren. In de omschrijving van de incassatie wordt altijd de maand vermeld waarover de betaling gaat.

Zijn er vragen of onduidelijkheden? Wij horen het graag!

Wenst u meer informatie, neem dan contact op met de penningmeester.

Belangrijk om te weten

Nadat wij een lid bij de bond hebben opgegeven met de mededeling dat het lid deelneemt aan de competitie, betaalt de vereniging bondscontributie voor dat lid voor één heel seizoen. Wij zijn hierdoor genoodzaakt om de contributie, dat het lid aan HV Brunssum betaalt, óók door te laten lopen tot einde van het seizoen (augustus  t/m juli). Dit geldt ook bij eerdere afmelding gedurende het seizoen.